FAQ, czyli...

.."sto" pytań o różne rzeczy 😉

Czy można łączyć zamówienia sklepowe z tymi z naszej Facebookowej grupy?
Oczywiście tak, wystarczy nas o tym  poinformować w uwagach do zamówienia.
 
Co mam zrobić jeśli wybrałam płatność poprzez Przelewy 24, ale transakcja nie została zakończona?
Najlepiej poczekać. W ciągu 30 minut zamówienie zostanie anulowane,  a towar ponownie będzie dostępny w sklepie. Oczywiście możesz się z nami skontaktować w ciągu tych 30 minut – wtedy potwierdzimy je sami i poczeka ono, aż zrobisz zwykły przelew.
 
Kolory na moim ekranie są inne niż w rzeczywistości.
Wprawdzie dokładamy wszelkich starań, by zdjęcia i filmy jak najbardziej oddawały kolory rzeczywiste, ale może się zdarzyć, że to co widzisz na swoim telefonie bądź komputerze, nieco odbiega od tego, co dostaniesz w przesyłce od nas. Wynika to z tego, że każdy ekran jest trochę inny i nieco inaczej wyświetla kolory.
 
 

Masz jakieś inne pytania? Podziel się nimi z nami 🙂

Przewiń do góry