FAQ, czyli...

.."sto" pytań o różne rzeczy 😉

Czy można łączyć zamówienia sklepowe z tymi z naszej Facebookowej grupy?
Oczywiście tak, wystarczy nas o tym  poinformować w uwagach do zamówienia.
 
Co mam zrobić jeśli wybrałem płatność poprzez Przelewy 24, ale transakcja nie została zakończona?
Wystarczy, że zrobisz zwykły przelew, w jego tytule podając numer zamówienia. Danie nam o tym znać byłoby bardzo mile widziane i znacznie przyspieszyłoby wysyłkę Twojej paczki 🙂
 
Kolory na moim ekranie są inne niż w rzeczywistości.
Wprawdzie dokładamy wszelkich starań, by zdjęcia i filmy jak najbardziej oddawały kolory rzeczywiste, ale może się zdarzyć, że to co widzisz na swoim telefonie bądź komputerze, nieco odbiega od tego, co dostaniesz w przesyłce od nas. Wynika to z tego, że każdy ekran jest trochę inny i nieco inaczej wyświetla kolory.
 
 

Masz jakieś inne pytania? Podziel się nimi z nami 🙂

Przewiń do góry